czwartek, 25 kwietnia 2013

Paczuszka od CutisHelp .

Witam ,
Dostałam paczkę od kuriera ( byłam zaskoczona - bo zgłosiło się wiele osób ) .
Paczuszka bardzo zgrabna , ładnie zapakowana :)
a w środku ?
od CutisHelp 
 (kliknij zdjęcie by powiększyć)


Dwie próbeczki :
- Krem konopny na dzień , do pielęgnacji skóry z objawami łuszczycy ( nie posiadam takiej ale może sprawdzi się na moje suche łokcie )
- Maść konopna na noc , do pielęgnacji skóry atopowej (AZT) i podrażnionej -EGZEMA
( też nie posiadam takiej wykorzystałam na moje wypryski alergiczne oraz zaczerwienienia )
ORAZ

Maść konopna
kojąco-regenerująca - do pielęgnacji skóry z powikłaniami związanymi z odleżynami,oparzeniami , odmrożeniami i innymi uszkodzeniami .
DEFEKT

Co mi się baaardzo podoba wykorzystałam i przetestowałam na moje blizny po oparzeniach oraz inne defekty :)
Ponadto: ' Preparaty serii CutisHelp zostały opracowane do pielęgnacji skóry z tendencją do problemów dermatologicznych '

Od producenta :
' Defekt. Maść Konopna Kojąco – Regenerująca DEFEKT CutisHelp.
Kojąco-regenerująca maść konopna skutecznie natłuszcza, nawilża i regeneruje skórę. Wzmacnia barierę ochronną skóry i przywraca prawidłowe funkcjonowanie naskórka. Maść poprawia ogólny stan i wygląd skóry łagodząc podrażnienia i mikrourazy, na długo zabezpieczając przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. '
Cytat z strony : Klik !



                  (kliknij zdjęcie by powiększyć) 


Moja opinia :
O maści praktycznie nie słyszałam ( zapewne jak wiele z nas ) produkt otrzymałam do testów od serwisu:

Niestety albo stety tego samego dnia , kiedy otrzymałam paczuszkę oparzyłam się w palec u ręki przy robieniu kolacji - Ha ! czas wykorzystać maść :
po 1. Złagodziła pieczenie oraz ból
po 2 . Po i aplikacji miejsce oparzenia nie było czerwone
po 3. Po 2 aplikacji tego samego dnia wieczorem budząc się rano nie było śladu ! - istny cud na oparzenia !

Co do blizny :
W 70 % starsze blizny znikły albo nie są aż tak widoczne , co do blizny wypukłej oto efekt :
 (kliknij zdjęcie by powiększyć) 

Blizna zmalała , zrobiła się mniej wypukła . Chcę podkreślić ,że jest to stara blizna ! A efekt jest widoczny.
Konsystencja:
Raz bywa płynna a raz zbita spowodowane jest to tym ,że mamy do czynienia z naturalną maścią .
Kolor:
Zielony , więc lepiej smarować na noc godzinkę przed snem by środek się wchłonął .

 (kliknij zdjęcie by powiększyć) 

Gdzie kupić ?
Strona producenta wszystko tu : http://naturadladermatologii.pl/jak-kupic/ opisała .
Skład : 
 (kliknij zdjęcie by powiększyć) 
Opakowanie :
Tubka , co ułatwia wyciskanie maści.
Pojemność : 50 ml


Informacje :
 (kliknij zdjęcie by powiększyć) 

 (kliknij zdjęcie by powiększyć) 



Próbki :
Sądziłam ,że nie zrobię z nich pożytku a jednak :
Maść konopna na noc do pielęgnacji skóry atopowej (AZT) i podrażnionej -EGZEMA : Świetnie pomogła na moje zaczerwienienia na twarzy alergiczne i nie tylko.
Świetnie się wchłania. Kolor zielony bardzo bardzo jasny nie widoczny zbytnio na twarzy .
Efekt : nawilżona skóra poprawa stryktury skóry - Jestem na TAK .

Co do :  Krem konopny na dzień , do pielęgnacji skóry z objawami łuszczycy jeszcze nie użyłam .

Moja ocena :
5,5 / 6

Buziaki kochane.
Miałyście do czynienia z tą maścią ?
Czekam na informacje w komentarzach :)

Ps : Nie było mnie tak długo bo zmieniałam szatę graficzną tu na blogu - jak wam się podoba ?












6 komentarzy:

  1. Świetna szata graficzna ! sama zrobiłaś ?
    Co do maści to widać zmianę widać !

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej widzę zmianę z ta maścią;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zdjęcie kamerką robione , ciezko uchwycić ;)
      a pozatym maść świeci i odbija światło ale efekty są :)
      szczególnie na oparzeniach - polecam

      Usuń
    2. oraz 1 dnia moja blizna była rózowa a teraz stopiła się kolorem w resztę odcieni skóry :)

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do tagu u mnie zapraszam :)

    http://natalia-lily.blogspot.com/2013/04/nominacja-do-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających