niedziela, 5 maja 2013

By włosy szybciej rosły - właśnie co zrobić ?

Witam witam ,
Baardzo się cieszę ,że ostatnio moje statystyki idą wysoko w górę najczęściej sięgacie po wiedzę na temat włosów i pielęgnacji twarzy . Więc dziś na ten pierwszy temat czyli : Włosy - każda z nas chyba ceni sobie zdrowe i zadbane włosy oraz większość z nas chce je mieć dłuższe . Co zrobić ? już wam mówię .



  • Zarazem szybka jak i naturalna metoda szybkiego wypłukania z ciała toksyn, które powodują ,że włosy mogą  rosnąć wolniej. Pij około 2 litrów wody / 7- 8 szklanek wody codziennie. Nie tylko Twoje włosy będą rosły szybciej i będą mocniejsze, ale również poczujesz się dużo lepiej - ponieważ jak wiadomo 70% w nas to woda :)



  • Przycinać końcówki ? - TAK ! Dzięki podcinaniu wasze włosy będą estetyczniej wyglądały - będą zdrowsze bo po co zapuszczać włosy skoro mamy zniszczone i kruszące się końcówki ? Włosy podcinaj co 6-8 tygodni o 1 -2 centymetry , by mieć lśniące, zdrowe włosy.


  •  Proteiny - Pamiętaj to co jesz ma wpływ na to jak wyglądasz , Spożywając dużo produktów bogatych w proteiny zauważysz dużą różnicę w prędkości wzrostu włosów, ale również w ich wyglądzie. Włosy będą zdrowe, lśniące, grubsze. Jedz więc dużo ryb, jajek, chudego mięsa. Zrezygnuj z fast foodów i tzw. zapychaczy typu chipsy czy paluszki.


  • Masaż skóry głowy. Najlepiej wykonać go gorącymi olejkami. To świetny sposób na pobudzenie mieszków włosowych, dzięki czemu włosy rosną szybciej, są gęstsze i bardziej miękkie.



  • Domowa pomoc ? Oczywiście Białka z jajek - naprawiają uszkodzone włosy oraz odżywiają je. Oddziel białka od żółtek z kilku jaj i nałóż białka na włosy na piętnaście minut. Następnie dokładnie spłucz .Włosy będą zdrowsze i silniejsze , a co za tym idzie będą pobudzone do szybszego wzrostu.
  • Ocet jabłkowy. Jeśli zapuszczasz włosy, aby były bardzo długie to jest sposób w sam raz dla Ciebie. Zmieszaj ocet jabłkowy z wodą w równych proporcjach. Używaj do płukania włosów po umyciu ich szamponem. Ocet stymuluje mieszki włosowe aktywując je do wydajniejszej pracy.


  • Lakiery, pianki. Unikaj używania produktów do stylizowania włosów. Wszystkie lakiery, pianki, gumy do włosów czy żele używane za często i w zbyt dużej ilości zniszczą włosy i spowolnią ich wzrost. Używaj ich wtedy, kiedy naprawdę musisz. 

  • Sen. Unikaj spania z ciasno związanymi czy splecionymi włosami. Przez to po jakimś czasie włosy są osłabione, częściej się łamią i nie chcą rosnąć. Włosy powinny mieć swobodę. Jeśli chcesz je związać to zawiąż je w ' ślimaka ' .


  • Nie używaj suszarek do suszenia włosów. Urządzenia takie jak suszarki, prostownice itp. wysuszają włosy, przez co są one słabe i mogą się rozdwajać. Lepiej po myciu porządnie wytrzyj włosy ręcznikiem i poczekaj aż same wyschną.


To z grubsza : Czy jest jakaś chętna bym napisała post  jak zrobić samemu serum na porost włosów ? :)


20 komentarzy:

  1. Ja po proszę ciekawa jestem nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy po tych białkach nie będą mi śmierdzieć włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lepiej spać w rozpuszczonych włosach ? ;- >

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy przeczytałam ten post stwierdziłam, że źle się zabrałam do zapuszczania włosów :P Trochę przeraża mnie zapach tego octu i tych białek, ale spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę nie wiedzieć jak na mnie zadziałałoby takie stężenie octu, dodaję łyżkę na jakiś litr czy półtorej wody i robię taką płukankę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie napisałam ,że proporcje są stałe - każdy ma inne wloski to oczywiste mowie ze wszystkiego warto probować :)

      Usuń
  6. Bez suszarki cieżbo mi by się było obejść. Ale resztę wypróbuję:)
    Zapraszam Cie na konkurs, do wygrania 100 zł do H&M'u :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej :d ja tez probuje zapuszcac wlosy ale muszę się odniesc do ich podcinania...staralam się stosowac do tej rady i za kazdym razem fryzjerka nie dosc ze scinala ich o duzo za duzo to w ogole przestawalysię ukladac i musialam stosowac prostownice, pianki...niszczyly się dalej wiec bledne kolo, a do tego wolno rosna...ostatnio skęcam pasma wokol osi i obcinam odstajace, biale konce...moze jest to jakas alternatywa:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ścinanie jest jak najbardziej na plus :) nie musisz chodzić do fryzjerki by obcinać :) większośc z nich zawalila by ci wloski chemią - spróbuj sama ' czytać ' z swoich włosów :)

      Usuń
  8. Jestem za notką o serum :) Bardzo ciekawy post i bardzo fajnie napisnay. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisz! ;-)

    jednak dyskutowałabym z tym, że podcinanie końcówek sprzyja rośnięciu włosów. Końcówki wyglądają zdrowo, owszem, ale przycinając co 6 tygodni o 2 cm sprawiamy,że włosy (rosnące przeciętnie ok 1 cm na miesiąc) będą coraz krótsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez o tym mówie jeśli są zniszczone to podcinanie raz co 2 miesiace jest okej :) a jeśli nie odstawimy prostownicy i suszarki nasze włoski będą się pzresuszać tak czy siak i się skruszą więc pilnujmy tego :)
      Napisze jak znajdę chwilke czasu bo nauka mnie goni :*

      Usuń
  10. a gdzieś czytałam żeby nie spać z rozpuszczonymi włosami, bo zwiększamy tarcie o poduszkę i włosy się niszczą.. hm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt nie spać w rozpuszczonych no chyba ,że masz pościel z satynową to tak nie ciągnie dlatego napisałam ,ze spinać włosy w luźnego ślimaka i spiąc wsuwką . Ja tak robię :)

      Usuń
  11. Fajne porady i się przydadzą bo mam długie i naturalne włosy i one po paznokciach są dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam tutaj , tez mam naturalne ;) takie najlepsze !

      Usuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających