piątek, 24 maja 2013

Domowe SPA - Domowe Laminowanie włosów + mini zakupy .

Cześć kochane ,
Byłam na małych zakupach , zakupiłam potrzebne produkty i zaraz zaczynam ☺

1. Żelatyna potrzebna do laminacji włosów.
2. Tonik ogórkowy z Ziaji - poprzedni się skończył.
3. Maska Anty-stres z glinką żółtą z Ziaji.(1.49 zł)
4. Maska Oczyszczająca z glinką szarą z Ziaji .(1.49 zł)
5. Krem silnie regenerujący Bio oliwkowy z Eveline 
6. BingoSpa- maska do włosów ( masło shea i pięć alg) ♥ - kupione w Tesco .











Szykuję się do oczyszczania twarzy " parówka " z wywaru z malin . Następnie maseczka anty-stres .
Potem laminacja włosków , którą tutaj opiszę.



Źródło : internet
Laminacja : pomaga poprawić wygląd włosów, czyniąc je bardziej błyszczące i daje żywszy wygląd .Włosy faktycznie stają się grubsze i żywsze.Poza tym,  włosy będą łatwiejsze do układania. Co różni  zabieg w salonie od tego w  domu? Laminowanie włosów w salonie zapewnia maksymalny efekt, ale to dużo kosztuje .Domowe przepisy na laminowanie z żelatyną daje nieco mniejszy wpływ, ale wynik zaskakuje i tak. Taki zabieg powinien być powtarzany raz w miesiącu.

Potrzebujesz : 
  • Żelatyna do mięs , ryb , warzyw , deserów. Może być z Dr. Oetker ( 1duża łyżka  )
  • Odżywka bądź maska do włosów - która najlepiej działa na twoje włosy ja wybrałam zakupioną maskę z BingoSpa. ( pół łyżki )
  • Gorąca woda ( 3 duże łyżki )
  • Miseczka do rozdrobienia masy
  • Czepek albo ręcznik
  • Opcjonalnie suszarka do utrzymania ciepła zawiniętych włosów


Tworzymy :

  • Zagrzej wodę w czajniku 
  • Przygotuj produkty w tym miseczkę
  • Gdy woda nie jest za gorąca nalej do małej szklaneczki by pobrać z niej 3 duże łyżki 
  • Do miseczki wsypujemy dużą łyżkę żelatyny dodajemy 3 łyżki ciepłej gorącej ( nie wrzącej ) wody .
  • Mieszamy do uzyskania jednolitej masy .
  • Następnie dodajemy pół łyżki odżywki , którą preferujesz.
  • Dodatkowo możesz dodać serum ( dziś dodałam serum A+E z firmy L'biotica BIOVAX oraz odrobinkę mleka przy mieszaniu żelatyny z wodą na jednolitą masę. )
  • Trzymamy minimum 45 minut .
  • Dokładnie zmywamy by nie została żelatyna !!
  • Po zmyciu najlepiej dać włoską samym wyschnąć bez użycia suszarki :) - oszczędźmy im tego :)
(Źródło zdjęcia : http://russianinamerica.com)
Uwagi !

  • Jest to zabieg, którego nie należy wykonywać podczas każdego mycia włosów, ponieważ zbyt duża ilość protein z żelatyny sprawia, że włosy stają się suche, matowe i sianowate . Spowodowane jest to przeproteinowaniem.
  • Jeśli nie widzisz efektów spróbuj zmodyfikować metodę laminowania lub dodaj inną odżywkę. 
  • Laminując włosy pamiętaj o stosowaniu kuracji nawilżającej i odżywczej. Samo Laminowanie nie starczy ! Więcej o codziennej pielęgnacji TUTAJ .
  • Ciepło potęguje efekt uzyskany podczas laminowania, dlatego też możesz użyć suszarki już na zawinięte w suchy ręcznik włosy :)

Efekty :
+ Włosy są mięsiste- grubsze 
+ Łatwiej się rozczesują
+ Nie plączą się
+ Wygładzone
+ Nie elektyryzują się
+ Miękkość 

Efekt na moich włosach :

Moje włosy są wygładzone , mega miękkie , nawilżone i pełne życia .
Są odpowiednie obciążone (nie mylić z przeciążone).
Polecam każdej kobiecie , która dba o swoje włosy.
Myślę ,że to prosty sposób by mieć zdrowe i lśniące włosy


Mam nadzieję ,że post się przyda :)
Piszcie koniecznie czy robiłyście już taki zabieg ?!




Całuję i miłego wieczoru kochane :)

15 komentarzy:

  1. W końcu jakiś post :-)
    Twoje włosy to magia !!
    oooooo muszę spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką odżywkę najlepiej dodać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście polecam odżywki z Algami ! :) oraz takie które mają w składzie naturalne oleje roślinne :)

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje posty są takie zrozumiałe i trafiają do mnie :)
    Laminuje włosy od 3 miesięcy jestem bardzo zadowolona nawet zaczeły szybciej rosnąć !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbowałam wszystkie moje koleżanki pytały jakiej prostownicy używam bo takie prostte i delikatne były !!! dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam zamiar się za to zabrać, ale jestem strasznym leniuchem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować koniecznie, bo moje włosy wołają o pomstę do nieba ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. wow masz śliczne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na suche włosy na maseczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można na suche ale lepiej na uprzednio umyte włosy zauważyłam ,ze daje wtedy lepszy efekt :)

      Usuń
  9. po umyciu na mokre wlosy nakladac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana najpierw myjesz włosy samym szamponem następnie delikatnie bawełnianym ręcznikiem odciskasz nadmiar wody i przygotowaną maskę do laminacji nakładasz (po szamponie nie nakładam odzywki bo już jest w masce do laminacji ) nakładam na włosy zawijam do góry nakładam worek termiczny może być zwykła reklamówka najlepiej biała bez chemicznych nadruków i na to ręcznik i siedzę przez 45 min :)

      Usuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających