niedziela, 10 listopada 2013

Zapowiedź - Wszechstronny olejek nabłyszczający do włosów (w składzie : Aloes ,Olejek Arganowy , Keratyna )

Witam witam w dość pochmurny dzień ,
Właśnie siedzę i szykuję dla was notę dotyczącą nowości w moim kosmetycznym świecie .
Ale póki co czas na kolejne odkrycie : Olejek z equlibra .


Który otrzymałam przy współpracy z tą firmą . Warto dodać ,że mają teraz konkurs w którym warto wziąć udział świetne nagrody właśnie tej firmy , która specjalizuje się kosmetykami do pielęgnacji z naturalnym źródłem takim jak Aloes KLIK KLIK KLIK zastanawiacie się jakie rezultaty ? Czy ma wady ? To do dzieła czytajcie 

Olejek nabłyszczający do włosów 

Zawiera :
  • Olejek arganowy
  • Olejek z kiełków pszenicy
  • Aloes
  • Olejek z siemienia lnianego
  • Aloes , Olejek arganowy , Keratyna .
Skład : cyclopentasiloxane, cyclohexasiloxane, dimethiconol, linum usitatissimum seed oil, argania spinosa kernel oil, tritcum vulgare germ oil, helianthus annuus seed oil, aloe barbadensis leaf extract, parfum.

Warto wiedzieć:
Nie zawiera sztucznych barwników , Nie zawiera alergenów , Nie zawiera parabenów.

  • Zdrowe i pełne blasku włosy


  • Stosowałam do zabezpieczania końcówek oraz raz w tygodniu na noc na całość włosów : Włosy bardziej nawilżone , pełne życia , łatwe w rozczesywaniu , nie plątały się , miękkie i zdrowe .
  • Przy stosowaniu na wilgotne włosy jak się gdzieś spieszyłam olejek wtarty we włosy chronił w trakcie stylizacji
  • Zauważyłam ,że włosy mniej mi się łamały :)
  • I oczywiście po użyciu są pełne blasku jak w tych wszystkich reklamach ' super kosmetyków ' :)




Dostałam olejek oraz mini maskę przeciw wypadaniu włosów, której jeszcze nie użyłam.
Olejek jest w butelce o pojemności 50ml ma ona wmontowaną pompę która ułatwia aplikację . Jedno naciśnięcie mi wystarczało na przeczesanie dłonią wszystkich włosów ( jest bardzo skoncentrowany -starczy na bardzo długo , po miesiącu zużyłam może 1/4 )



Delikatny , jak wszystkie produkty z tej firmy . Zapach nie jest zbytnio perfumowany jak co niektóre olejki do włosów :)

Cena w doz.pl:
około 22 zł / sądzę ,że starczy za 4 miesiące więc naprawdę warto.



Z wielką ochotą zastąpi mi jedwab do włosów z firmy Biovax , bo lepiej wpływa na moje włosy .
Choć szkoda ,że nie eliminuje elektryzowanie się moich włosów bo jesień to sezon na elektryzowanie się moich włosów - Macie na to jakich sposób ?


;)


3 komentarze:

  1. Też mi się elektryzują włosy myślę ,że to wina pogody ;-) ja używam wtedy spreyu z firmy Avon Advance Techniques Winter Restore, Moisturising Anti - Static Spray , może Tobie pomoże ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład ciekawy, tylko moje włosy mogłyby nie znieść nadmiaru aloesu i keratyny, niestety składniki nawilżające w nadmiarze powodują u mnie ogromny puch :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzę z natury masz kręcone , a takie włoski potrzebują nawilżenia bardziej niz proste ;) można spróbować olejków ale w mniejszej ilości .
      Te olejek z Equilibry jest taki ,że wyrównuje strukturę włosa więc sądzę ,ze bardziej by podkręcił skręt w twoim przypadku .

      Usuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających