sobota, 30 marca 2013

Testujemy

Witam mam pare ciekawych nowych produktów przestestowanych :)


Jeden z nich to :

Odświeżająco - oczyszczający żel do mycia twarzy firmy : Bourjois





Francuska firma Bourjois specjalizująca się w produkcji kolorowych kosmetyków do makijażu cieszy się uznaniem na równi z innymi markami kosmetycznymi pochodzącymi z Francji, w tym m.in. L'Oreal.

Z tej firmy używalam również : 

Healthy Balance Puder ( recenzja poźniej )

oraz używam :

123 Perfect Foundation (Podkład korygujący cerę) - Miałam już 3 razy i zawsze wracam do niego :)


Uważam tę markę za solidną cenowo nie rzuca się w oczy patrząć na inne produkty , które są dobre ... i nie chodzi tutaj dobre bo drogie absolutnie nie zamierzam też prowadzić recenzję ' Tanie + Dobre ' . Nie kieruje się tym ,że coś jest zagranicy itd. Bo mamy wiele POLSKICH kosmetyków a jakich dobrych  - Ale o tym potem :)


Co do żelu :




Od producenta : Odświeżająco - oczyszczający żel wzbogacony o ekstrakt z ogórka. Sprawia, że cera jest idealnie czysta a skóra nawilżona i odświeżona. Nie zawiera alkoholu. Dla wszystkich rodzajów cery.

Ode mnie :

+ Nie zawiera alkoholu - co jest dobre przy skórze suchej , tłustej i mieszanej.
Żel bardzo ładnie, świeżo pachnie. Konsystencje ma żelową.
Twarz jest doskonale oczyszczona.
Nie podrażnia skóry .

Skład :


Cena : 18 -20 zł
Gdzie : Rossmann

Ocena : 5,5 / 6


Pochwalcie się czego wy używacie do mycia buźki ? :)









4 komentarze:

  1. ja mam eyeliner w pisaku z tej firmy :)) i bardzo go lubie ;)) a co do mycia twarzy to różnie, zalezy co wpadnie w reke :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha mam nadzieję że nie mydłem i woda ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Po płynie micelarnym Bourjois jestem uprzedzona do ich produktów pielęgnacyjnych. Zdecydowanie lepiej wychodzą im kosmetyki do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu mnie zaskoczyła ponieważ widziałam wiele pozytywnych opinie tego produktu ( płyn micelarny ) może twoja skóra nalezy do rodziaju skóry suchej bądź normalnej dlatego źle działał ? odczuwalaś po nim efekt ' ściagania'' ?

      Usuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających