sobota, 27 kwietnia 2013

Wspomnienie+ nowina oraz masaż !

Hej kochane ,
Dziękuje za 300 wyświetleń w tym tygodniu :)
aż jestem w szooku - a może po prostu jakiś błąd ? :)
A może poprzednia nominacja na to wpłynęła :)
Zauważyłam ,że większość z was czyta u mnie noty : włosomaniactwa .. cieszy mnie to , bo wiadomo włosy ozdobą kobiety .

Pogoda w miarę sprzyja marzy mi się powrót w pewne magiczne miejsce
Oj tak spokój cisza i 4h chodzenia po zoo !
Jakie jest wasze ulubione miasto ? 

Oraz oczywiście mini recenzja kosmetyków firmy Clinique .

Lubicie czy raczej nie ? 
  • Clinique, Anti Blemish Solutions, Liquid Makeup czyli Płynny podkład korygujący i zapobiegający wypryskom CLINIQUE z serii Anti-Blemish Solutions. 


oraz
  • Clinique, Stay - Matte Sheer Pressed Powder czyli Matujący puder prasowany do cery tłustej i mieszanej, beztłuszczowy.
Ciekawe któregoś z nich ?

Rada na dziś : 
Pewnie wiecie ,że wcieranie kremów - chodzi tutaj o ruchu jakie wykonujemy mają wpływ na późniejszy rezultat ? :) Musicie pamiętać by wmasować krem w przeciwną stronę niż działa grawitacja !
Brzmi śmiesznie ? Być może dla właśnie kiedy nasze ruchy są ku dołowi i działają z grawitacją po codziennej pielęgnacji za parę lat nasza skóra będzie zwisła a cellulit bardziej widoczny !
Więc co robimy ? wcieramy kremy na uda ku góre ciesząc się dłużej jędrną i elastyczną skóra :)

Masaż na pozbycie się cellulit'u :

Śpijcie dobrze i trzymajcie kciuki jutro mam egzamin z diagnostyki kosmetycznej , buziaki :*









11 komentarzy:

  1. Z tą grawitacją zaskoczyłaś mnie !! Nie wiedziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Wrocław bardzo malownicze miejsce : -) 300 wyświetleń brawo !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana mogę Cię prosić o recenzję tego podkładu z clinique ?
    Bo strasznie mam problemy z cerą ;\ nie wiem co robić !!

    OdpowiedzUsuń
  4. może na zdjęciach wyszły w miare , ale tak to są straszne... cieniutkie i rozdwojone :( ! o prosze, a z czego poprawiasz maturke? :)) Też dodaje !!dobranoc http://joazza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam z serii anti blemish solutions, zestaw z mydełkiem, tonikiem i kremem i był świetny, gorąco polecam! Co do pudru, to też miałam, ale bardzo tłuścił mi buzię.
    Bardzo podoba mi się Twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,ze się podoba .
      Ja do oczyszczania miałam ten 3step's - dla skóry mieszanej :) z Clinique.
      A puder jest matujący więc być może miałaś źle dobrany do swojej cery albo jest też nawilżający z tej serii :)

      Usuń
  6. Moje ulubione miasto? Oczywiście Gdańsk! A Clinique jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak te nadmorskie miasta mają swoją magię prawda :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuje i mam nadzieje ,że ta liczba będzie rosnąć :)

      Usuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających