wtorek, 30 kwietnia 2013

Peeling enzymatyczny.

Hej ,
Wybaczcie troszkę mnie nie było ale miałam zaliczenia w szkole z chemii kosmetycznej :)
Ale do rzeczy akcja regeneracja! Czyli peeling enzymatyczny , Przyjaciel gładkiej i czystej cery.
Dla kogo ?
Peeling ten jest dla każdego rodzaju cery w szczególności dla wrażliwej , naczyńkowej i wbrew pozoru dla mieszanej .Ma tę zaletę, że złuszcza martwe komórki bardzo delikatnie. Drobinki zawarte w peelingach ziarnistych mogą podrażnić suchą i wrażliwą skórę,poszerzać pory w mieszanej oraz doprowadzić do otwarcia porów na całej twarzy ( policzki ) tymczasem peeling enzymatyczny działa inaczej - zawarte w nim enzymy rozpuszczają naskórek

Jak często stosować ?


Proces keratynizacji czyli proces złuszczania zrogowaciałego naskórka jest co 28 dni więc najlepiej co tyle wynonać peeling by pozbyć się martwego naskórka i oczyścić cerę :)

Co ja polecam ?
Używam : Lirene Dermoprogram, Pielęgnacja Oczyszczająca, Delikatnie złuszczający peeling enzymatyczny
SkładAqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Alcohol Denat., Papain, Ethylhexylglycerin, Propylene Glycol, Lecithin, Vaccinium Myrtillus Fruit / Leaf Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Polygonatum Multiflorum (Solomon’s Seal) Rhizome / Root Extract, Cupressus Sempervirens (Cypress) Seed Extract, Arnica Montana (Arnica) Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Extract, Phenoxyethanol, Parfum, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, CI 16035. 

Cena :ok. 16zł / 75ml

Producent :
Delikatny enzym z papai dokładnie, ale bez konieczności tarcia, złuszcza zewnętrzne warstwy naskórka oraz ślady po niedoskonałościach, bez wysuszania i podrażniania skóry.
Wzbogacony w aktywny kompleks 3 ziół (arnika, kokoryczka, cyprys) pobudza proces odnowy naskórka, wzmacniając ścianki naczyń włosowatych. Wygładza i uelastycznia skórę, nadając jej promienny i młodszy wygląd.
Potwierdzone rezultaty:
93% wygładzenie i odświeżenie (potwierdzam)
76% skuteczne oczyszczenie ( dla mnie 70 %  )
     76% promienna cera. ( w 80 % )


W razie pytań piszcie w komentarzach z chęcią pomogę dobrać peeling :)

5 komentarzy:

  1. Przydatna nota dzięki ! : - D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za post z myślą o mnie ; ) . Miałam ten peeling , ale wydawało mi się , że potrzebuję czegoś mocniejszego . Jak go stosowałam nie widziałam zbytnio zmian . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam z perfecty, każdy :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wygląda. Ja używam innego.; P
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się ,że za młodziutka jesteś jeszcze na peelingi :)

      Usuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających