czwartek, 2 maja 2013

Wygrałam !!

Cześć ,
Wczoraj miał być ten post ale trochę nauka mnie pochłonęła
Chcę się pochwalić bo wygrałam w konkursie firmy : RevitaLash Polska
Więc czekam na paczuszkę i będę testować RevitaLash® Advanced Eyelash Conditioner
w skrócie mówiąc jest to :  odżywka - serum stymulujące wzrost rzęs i brwi. Sprawia, że naturalne rzęsy stają się dłuższe, grubsze, mocniejsze i piękniejsze.

Aż nie mogę się doczekać , ale ze mnie szczęściara :)
Buziaczki :*

Polecam polubienie ich strony TUTAJ kliknij - ponieważ często są konkursy a nagrody jak widać niezłe !

7 komentarzy:

  1. Gratuluje tez brałam udział ale nie udało się :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja ! czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje :* gratulacje ,ze wygralas zawsze chcialam sobie to kupic wiec czekam na recenzje !!!:) http://joazza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kochana ; * Mam nadzieję , że produkty jak najbardziej się spiszą u Ciebie ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Też brałam udział ale niestety się nie udało, mam nadzieję że się kiedyś uda mi przetestować to cudo dużo dobrego czytałam o tej odżywce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających