czwartek, 4 kwietnia 2013

Dragees / Suplementy diety .

Cześć , 
Każda z was pewnie zażywa jakieś suplementy diety , witaminki itd :)
Dziś przedstawie mojego faworyta czyli : MERZ SPECIAL



Przygodę z Nim zaczełam jak w Super-pharm była promocja z 49 zł na 25 zł więc BIORĘ , pomimo swojej ceny chyba najbardziej mi sprzyja bo brałam Belisę -.- brak efektów.


Producent: MERZ PHARMACEUTICALS GMBH
Wskazania:
Schorzenia skóry różnego pochodzenia, nadmierne wypadanie i łamliwość włosów i paznokci. Preparat polecany jest także w trądziku, w okresie dojrzewania oraz w stanach niedoboru i zwiększonego zapotrzebowania na witaminy i żelazo.
Właściwości:
Zawarte w Merz Spezial witaminy z grupy B, witaminy C i E, cynk oraz nikotynamid odżywiają skórę i opóźniają procesy jej starzenia.
Sposób użycia:
Doustnie 2 x dziennie po 1 drażetce.


Zalety:
poprawia kondycje szczególnie włosów 
elegancki szklany słoiczek
+ kształt tabletki (drażetki) ułatwia połykanie z czym ja zawsze mam problem ;)
widać efekty podczas kuracji
dostępne w każdej aptece

Wady :
- Cena około 50 zł -> za 60 drażetek czyli na miesiąc.
- Nie ocenie czy działa na paznokcie bo od zawsze mam mega twarde nie łamliwe.


Skład:
2 drażetki zawierają: 

Witamina C- 120mg,
Niacyna- 30mg, 
Witamina E- 13,4mg, 
Kwas pantotenowy 7,2mg, 
Witamina B6- 3,2mg, 
Witamina B2- 2,6mg, 
Witamina B1 2,4mg, 
Witamina A- 787µg, 
Folacyna (kwas foliowy)- 400µg, 
Biotyna- 60µg, 
Witamina B12- 2µg, 
Żelazo- 5mg
Cynk- 5mg, 


Sproszkowane białko soi- 50mg, Cysteina 0,55mg, Metionina 0,55mg. 
Sacharoza, talk, laktoza, witamina C, mikrokrystaliczna celuloza, proszek białka sojowego, E171, amid kwasu nikotynowego, guma arabska, witamina E, tlenek magnezu, szelak, kwas pantotenowy, fumaran żelaza (II), tlenek cynku, stearynian magnezu, witamina B6, syrop glukozowy, witamina B2, witamina B1, krzemionka koloidalna, polisorbat 80, poliwinylopirolidon, witamina A, folacyna, wosk pszczeli, wosk karnauba, E172, E 132, biotyna, witamina B12.




Co wy kochane stosujecie - pochwalcie się :)
co polecacie ? Brałyście Merz ?

5 komentarzy:

  1. Hej ! Widze ,że niezly skład ma ten merz :) może się skusze tylko no widzę cenowo wysoko leży ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie pasuje i podałam link do podsumowania, które zamieszczałam jakiś czas temu :)
    Lubię MS, u mnie są po nim widoczne efekty i nie planuję zamieniać na coś innego aczkolwiek jeszcze Revalid mnie ciekawi.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie efekty też widoczne ale na włosach najbardziej , czy u Ciebie też widać na poszczególnym aspekcie , czy też rozkłada się tak jak pisze na włosy skóre i poznokcie ? :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również stosuję różnego rodzaju suplementy i jestem zdania, że takie coś doskonale wpływa na całe moje zdrowie. Bardzo podoba mi się fakt, że bez najmniejszego problemu mogę zamówić je w aptece internetowej https://apteline.pl/ i dosłownie w kilka dni cała paczka jest u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających