niedziela, 14 kwietnia 2013

Włosomania

Witajcie kochane :)
Dzisiejszy post poświęcę tematyce włosów a tak bardziej szczegółowo to moich kosmetyków i cudeniek ♥
Włosomania zaczeła się u mnie już dobry rok temu i ciagle się rozkręca .
Zaczeło się od photobloga pewnej bardzo pomocnej dziewczyny : Mojakosmetyczka oraz na blogspot Styllaa . Polecam dziewczyna zna się na rzeczy :)

Przedstawiam mój aktualny stan szuflady codzienniego zaglądania :)

  1. Elseve, Cement-Ceramid, Przeciw łamaniu się włosów, maseczka dogłębnie odbudowująca (Loreal)
  2. Z Apteczki Babuni Balsam do włosów nawilżająco-regenerujący (Joanna)
  3. Rzepa, Szampon wzmacniający do włosów cienkich, delikatnych, ze skłonnością do wypadania (Joanna)
  4. Biovax A+E serum wzmacniające do włosów (L'biotica) - próbka
  5. Czepek termo (termocap) wspomagający regenerację włosów Biovax
  6. Biovax Latte, Intensywnie Regenerująca Maseczka odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne (L'biotica)
  7. Biovax Silk, jedwab w płynie do włosów (L'biotica)
  8. Biovax A+E serum wzmacniające do włosów (L'biotica)
  9. Pro-Series, Volume, Szampon do włosów zwiększający objętość (Wella)
  10. Salon, Vitamin B&papaya, Profesjonalny szampon  z witaminami grupy B i ekstraktem z papai (CeCe)
  11. Salon, Vitamin B & papaya, Profesjonalna odżywka  z witaminami grupy B i ekstraktem z papai (CeCe)
  12. Salon, Algae Conditioner, Profesjonalna odżywka z wyciągiem z alg morskich (CeCe) - Nie ma na zdjęciu.
Szampony:



Odżywki:




 Maski oraz zabezpieczenia końcówek:

Moje cudeńka.

A wy macie coś swojego ulubionego do pielęgnacji włosów ?
Pochwal się ! ;)





17 komentarzy:

  1. o ja :D ile moich ulubieńców <3 moja krew haha :P dziekuje za wyróżnienie :) Milo mi :* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten balsam do włosów na mnie nie działa a jedwab to używam z Biosilk.
    Miłego wieczoru :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go lubie używam do laminowania i jakoś dziala :) i zapach meega :)

      Usuń
  3. Stapiz Sleek Line! najlepsza maska na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ! moze spróbuje ? gdzie do kupienia jest kochana ?

      Usuń
  4. Biovax Latte miałam i moje włosy się bardzo z nią polubiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam bardzo podobnych produktów. Jestem ciekawa recenzji tych masek Cece ;> Dzisiaj kupiłam szampon z Joanny Rzepa, ciekawe, czy będę zadowolona ;) / lovelyredhead

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzepa może nie ma magicznego zapaszku to nieźle oczyszcza włoski i wzmacnia ( po tygodniu używania lekko gęstrze włoski ) a wiadomo mamy spóźnioną wiosnę + słońce trzeba dbać o włosy ,jutro może wykonam recenzję odżywek CeCe oraz szamponów bardzo chwalę sobie tę firmę :)
      ;*

      Usuń
  6. Witam koleżankę z Malinowego Klubu i obserwuję ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dużo wszystkiego! :) Ja uwielbiam Kallos, choć nie przykładam zbyt dużej wagi do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maniaczką włosów jestem -dziś dodałam zdjecie więc efekty chyba widać :)

      Usuń
  8. dziękuje za wpis!

    OdpowiedzUsuń
  9. Regularne stosowanie maski do włosów pomaga zapobiec nadmiernemu wysychaniu włosów. Kosmetyki fryzjerskie pomogą Ci utrzymać je pełne blasku i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających