piątek, 12 kwietnia 2013

MiszMasz + zapowiedź testowania :)

Witam ,
Szybciutki post tutaj znalazłam ciekawy schemat , który opisuje jakie kolczyki powinno się nosić w zależności od kształtu twarzy o to schemat :
Jak się to tego odwołacie ? :)

+ strasznie mi się podoba ten projekt kawalerki 

Oraz powiem wam ,że przyszła dziś do mnie paczuszka z zawartością od CutisHelp - nic więcej wam nie zdradzę ale dziś zaczynam testowanie myślę ,że tak za 2 tyg regularnego stosowania będą efekty a wtedy napiszę post z testowania :)

Pa Pa :*

______________________________________
zdjęcia z internetu



5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog podoba mi się :)
    Zapraszam do mnie , może tez Ci się spodoba :)
    http://kosmetyki-avon1.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo rzadko noszę kolczyki, ale jeśli już noszę, to malutkie perełki :) właściwie, powinnam nosić długie proste kolczyki, bo mam wyjątkowo długą szyję, ale cóż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze też nie przepadam za wiszącymi i lubie male kolczyki przylegające do uszu , kiedyś bylo odwrotnie :) a Twoj kształ buźki przypasowałabym do typu , który może nosić każde :)

      Usuń
  3. tutaj pisałam o laminowaniu http://mattbeautycare.blogspot.com/2012/12/laminowanie-wosow-po-raz-trzeci-nowy.html po którym niestety włosy wypadły mi garściami :) moje wysokoporowate włosy niecierpią nadmiaru protein. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjj nie dobrze , bardzo wrażliwe masz włoski kochana :(

      Usuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających