sobota, 22 czerwca 2013

Delikatny i naturalny szampon - Jeśli dbasz o włosy : MUST HAVE !

Cześć kochane ,
Jak pisałam wcześniej nawiązałam współpracę z firmą Equilibra :



http://www.equilibra.pl/

 Do moich rąk wpadł szampon Aloesowy ( 20 % ) bez SLES i SLS , parabenów , delikatnie prefumowany , co najważniejsze nie zawiera alergenów. Używałam kiedyś odżywki z aloesem z innej firmy niestety nie pamiętam jakiej a co gorsza nigdzie nie mogłam znaleźć - sądzę ,że wycofali. Jest to chyba mój pierwszy szampon , który spełnił moje oczekiwania . Co zyskałam ? Zobaczcie same

  1. Unosi od nasady , co mnie zaskoczyło mało który szampon tak potrafi .
  2. Bardzo dobrze oczyszcza włosy ,a przy tym nawilża .
  3. Włosy są wygładzone.
  4. Nie elektryzują się włosy.
  5. Nie podrażnia skalpu - nawet przy codziennym myciu.
  6. Miękkie włosy.
  7. Przyśpiesza porost włosów ( zauważyłam u siebie nagły wzrost przy używaniu tylko tego szamponu ).
  8. Nie plącze włosów.
  9. Zmywa nawet oleje ( po olejowaniu włosów )
  10. Mogłam nie używać odżywki 
Zdjęcie włosów bez odżywki - samo umycie szamponem



Kilka z blogowiczek też otrzymało ten szampon lecz , gdy czytałam recenzję ( z czystej ciekawości , czy komuś jeszcze podrasował ten produkt ) łapałam się za głowę. Czytałam recenzję wręcz powielane z strony : wizaz.pl - gdzie jest podany skład już hmm... nie aktualny. A gdy pojawiały się negatywne komentarze gdzie   można było wyczytać ,że nie zakupiś z powodu istniejącego w składzie : Ammonium Laureth Sulfate - który tam nie występuje . To aż się dziwiłam ,że osoba pisząca tego posta nie wyjaśniła :
Ammonium Lauryl Sulfate

Ammonium Lauryl Sulfate (ALS) jest to bardzo łagodny środek powierzchniowo czynny.
Pozyskiwany w sposób naturalny.Ammonium Lauryl Sulfate (ALS) jest to bardzo łagodny środek powierzchniowo czynny.Pozyskiwany w sposób naturalny z oleju kokosowego lub palmowego. 
 Nie należy mylić z:
Ammonium Laureth Sulfate (w nazwie różnią się końcówką –eth)
Ammonium Lauryl Ether Sulfate (ALES)

Mnie skład jak najbardziej zachęcił . Tym bardziej ,że na drugim miejscu znajduje się oczywiście Aloes.


Jak najbardziej poręczne , otwarcie nie było dla mnie problemem . Nie złamałam sobie żadnego paznokcia ☺ . Butelka wyprofilowana tak by nie ślizgała się podczas aplikacji szamponu.
Tak , wiem zwracam uwagę na szczegóły .



Delikatny ♥ , ciężko mi określić jaki ale jest taki świeży jak poranna rosa ☺ czyli bardzo roślinny .
Nie wyczuwalny po umyciu  na włosach .

Za 250 ml 
Cena od 13 zł - widziana przez mnie raz w SuperPharm
do 18 zł . Chcesz wiedzieć gdzie dostępny w Twojej okolicy ?



Konsystencja 
Lekko gęsta - co powoduję ,że szampon jest wydajny .
Wystarczy niewielka ilość ponieważ
Super się pieni

1:1 woda /szampon

Na włosach .

Unosi od nasady i nie podrażnia skalpu.

Używając tego szamponu miałam wrażenie ,że włosów jest dwa razy tyle. Włosy mniej się przetłuszczały - wytrzymały nawet najgorsze upały ( + 30 stopi ☺ ) . Już po pierwszym myciu moje włosy dostały zastrzyk witalności . Sądzę ,że cena jest adekwatna do wyników podczas korzystania . Czy bym poleciła włosomaniaczką ? Oczywiście ,że TAK ! Hit wśród szamponów z naturalnym składem.

Equilibra posiada specjalną aloesową linię do włosów : Tricologica .
Linię tą wyróżniają naturalne składniki i specjalistyczna formuła .
Aloes jest przetwarzany za zimno  co nie powoduje ,że traci swoje właściwości .
w ramce znaczek potwierdzający ,ze przetwarzany na zimno .
W składzie ten innowacyjnej linii Equilibry można zobaczyć :
  • Aloes
  • Olejek arganowy 
  • Keratyna roślinna ( + keratyna wełniana )
  • Wyselekcjonowane naturalne składniki aktywne .


Zdjęcia z ulotek dołączonych przy współpracy .

Jeśli zainteresowała Cię linia pielęgnacyjna włosów koniecznie odwiedź : Kliknij TUTAJ  ☺
Na pewno znajdziesz coś dla siebie i swoich włosów . 



Pozdrawiam Chere .
Nie zapomnij mnie polubić na facebooku - jeśli chcecie być poinformowane o notach , konkursach i innych zdarzeniach :)
Dziękuje im więcej was tym większe szanse na konkursy













22 komentarze:

  1. Jakie masz ładne włosy ! I to tylko po szaponie ? o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje ,że wyjasniłaś różnice w składzie :-* bardzo się to chwali .

    OdpowiedzUsuń
  3. bez parabenów i podobnych rzeczy muszę go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ! Mam nadzieję ,że dostępny w Twoich rejonach ? :)

      Usuń
  4. oo coś nowego:) Przydałby mi się taki szampon:) Pozdrawiam serdecznie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie jak i do strony firmy equilibra , która ma ciekawe serie produktów zarówno do włosów , ciała jak i OPALANIA - skoro w Polsce tak ciepło mamy to się przyda :)

      Usuń
  5. z kokosa otrzymuje się Sodium Coco Sulfate. ALS (Sól amonowa siarczanu alkoholu laurylowego) jest składnikiem drażniącym i wcale taki naturalny nie jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SCS jest po prostu bardzo, bardzo rozcieńczoną formą SLS więc jeśli masz alergię na jedno to także będziesz miała na drugie . Sodium Lauryl Sulfate = Sodium Sulfate Coco.
      Druga kwestia to Ammonium Lauryl Sulfate jest bezpieczny dla zdrowia jeżeli nie są stosowane w kosmetykach niespłukiwanych. W kosmetykach w których te substancje dłużej pozostają na skórze, nie powinny być używane w stężeniu większym niż 1%.

      Usuń
  6. Skład ma świetny! Chciałam go kiedyś kupić, ale kosztował ponad 20 zł i jakoś odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosztuje około 18 zł ale uwierz mi ,że warto tak się pieni dobrzedzięki czemu jest wydajny :)

      Usuń
  7. świetny post, ja też mam ten szampon i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam blogerów i blogerki z województwa kujawsko-pomorskiego na fanpage stworzony specjalnie dla nich.
    Będą tam pojawiać się informacje o spotkaniach, zlotach i innych blogerskich wydarzeniach. W dodatku każdy sam może dodać post, także to fajna okazja do promowania własnego bloga
    adres: https://www.facebook.com/blogerkiKP

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się przyjrzeć tym kosmetykom do włosów :) Nie znałam tego szamponu ani tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dopiero odkryłam i jestem pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  10. Dużo o nim słyszałam,wszyscy go chwalą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny szampon , gdyby tylko udało się go u mnie kupić

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam o tym szamponie same pozytywne opinie

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo się naczytałam dobrego o szamponach z aloesem, chyba też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam na niego wielką ochotę, czytałam o nim same pozytywy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. tego akurat nie próbowałem, ale od jakiegoś czasu stosuję revitę z nuvialab.pl i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających