sobota, 15 czerwca 2013

Naturalnie DŁUGIE rzęsy ? - recenzja RevitaLash®

Cześć kochane ,
Dziś przychodzę do was z obiecaną recenzją odżywki do stymulacji wzrostu rzęs i brwi RevitaLash®ADVANCED.









Dziś mija miesiąc stosowania tak było przed :


Rzęsy nie za grube , nie za gęste ,długość umiarkowana.




Tak już po miesiącu używania :





Rzęsy dłuższe , podkręcone . Bardziej gęste ponieważ urosły nowe ♥ Grubsze i bardziej wyraziste !

Nie opuściłam ani jednego dnia , nakładałam niewielką ilość serum na górną i dolną powiekę tak jak kazano na tym rysunku :
Stosowanie Revitalash
Robiłam to starannie i sumiennie przed snem . Czekałam aż wyschnie i kładłam się spać. Początkowo nie widziałam zmian nawet miałam wrażenie ,że mi się pokruszyły . Jednak po 2 tygodniach rzęsy nagle zrobiły się wyraźniejsze i ciemniejsze . Po miesięcznej kuracji ( dokładnie miesięcznej ) efekt jest niesamowity rzęsy aż do brwi ( ha! aż do nieba ☺). Mam serum w butelce 1 ml , gdzie niby 2 ml starcza na 3 miesiące kuracji .
Dziś piszę tę notę bo jutro będę miałam szkolenie przedłużania rzęs metoda 1:1 , na którym zdobędę certyfikat z przedłużania . Więc jak są jakieś kobiety chętne na przedłużanie to zapraszam - piszcie na emaila ( jest w zakładce współpraca ).

Jedyny minus to cena , ale dla takich efektów warto : Kupisz TUTAJ !

Plusy ? Gęste wyraziste rzęsy , dorobiłam się nowych rzęs oraz niektóre są aż ' do nieba ' .
Można wykonywać podczas kuracji zabiegi hennej na rzęsach oraz można się malować.
Można także nosić przedłużane rzęsy bo odżywka nie rozpuszcza kleju .
Jestem na TAK !

By efekt się utrzymał zaleca się stosowanie 2-4 razy w tygodniu .
Wiadomo rzęsy wypadają co 3 miesiące - każdy jest w innym cyklu wzrostu dlatego zaleca się stosowanie pare razy w tygodniu dla utrzymania efektu .


Skład : Water/Aqua/EAU, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Panax Ginseng Root Extract, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Biotin, Camelia Oleifera Leaf Extract, Swerita Japonica Extract, Biotinyl Tripeptide-1, Octapeptide-2, Calendula Officinalis Flower Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Glycerin, Cellulose Gum, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Phosphoric Acid, Disodium Phosphate.


Jak stosować? ( ze strony producenta )
RevitaLash®ADVANCED stosuje się na noc po dokładnym demakijażu, na czystą (umytą wodą z delikatnym mydłem) i suchą skórę powiek. Niewielką ilość preparatu nanosimy jednym pociągnięciem aplikatora tuż u nasady rzęs. Produkt zalecany również po zakończonej chemioterapii. Odżywkę można stosować na przedłużone i zagęszczone rzęsy, ponieważ nie rozpuszcza kleju.


Jak podoba wam się efekt ? Skusiłybyście się ? Znacie jakieś odżywki na rzęsy - pochwalcie się !





18 komentarzy:

  1. jaki efekt !! jestem w szoku . i to po miesiący ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Certyfikat przedłużania rzęs ? Ja też chce gdzie można zrobić w Poznaniu mieszkam wiesz może ? Napisz jutro post jak efekty itd proszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. urosły :) a cio oczko takie czerwone ?:C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo póżno już było a uczyłam się do egzaminów końcowych z anatomii i preparatów oraz chemi kosmetycznej i żywienia :) ale opłacało się wszystko zdane na 4-5 :)

      Usuń
  4. cena faktycznie bardzo wysoka ale efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, swietny efekt! musze chyba zakupic na te moje biedne 3 rzesy na krzyz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za egzamin :))

    OdpowiedzUsuń
  7. masz ładne rzęsy.
    ja nie używam takich produktów

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale efekt, wow! :) Tylko szkoda, że ta odżywka taka droga :(

    kosmetyczniie

    OdpowiedzUsuń
  9. Muze się skusić kiedyś na niego;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądają teraz Twoje rzęsy ; )) !.

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt rzeczywiście WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow efekt jest świetny! ja mam serum L`Biotica , rzęsy odrastają mi po nim bardzo szybko :)jednak efektu tak spektakularnego jak tutaj to po nim nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. L'biotica jest tańszym rozwiązaniem na wzmocnienie czy wydłuży - chyba nie ;)

      Usuń
  13. Świetny efekt!! Czy utrzymuje się już po skończeniu kuracji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co tak rzęsy zawijają się do góry ;)

      Usuń
  14. Super efekt, ja jestem w trakcie kuracji ale dopiero zaczęłam :)
    Co do ceny to rzeczywiście odstrasza niestety, ale i tak warto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających