sobota, 8 lutego 2014

Eqilibra - Nawilżająca odżywka -zwiększająca objętość ?

Witam kochane ,

Dziś dla was przybywam z recenzją odżywki z firmy
http://equilibra.pl/

Nawilżająca Odżywka zwiększająca objętość .
Jaka jest na prawdę ? (klik czytaj dalej )




Wcześniej testowałam:
  • Olejek nabłyszczający equilibra KLIK.
  • Szampon aloesowy KLIK
  • Aloesowe chusteczki złuszczające KLIK
Wcześniejsze produkty były dla mnie strzałem w dziesiątkę , ale czy odżywka też jest ?
Same zobaczcie ! 



Skład: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cetyl Alcohol, Lauryl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrolyzed Wheat Protein, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Hydrolyzed Silk, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Amodimethicone, Cetrimonium Methosulfate, Propylene Glycol, Trideceth-12, Quaternium-91, Lecithin, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Sodium Phylate, Parfum

Co do składu oczywiście delikatny. Zawiera:
Proteiny jedwabne: otulają włosy warstwą ochronną.
Witamina E: zapobiega starzeniu się włosa.
Keratyna wełniana: wzmacnia strukturę włosa pokrywając go warstwą ochronną.
Phytosinergia: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: aloes, olejek arganowy, keratyna.



Jak cała linia equilibra ma kolory przewodnie biel z zielenią bardzo pobudzające koloru nie powiem :)
W Tubce łatwej do opróżnienia , bo nie jest za twarda , więc cała konsystencja ładnie daje się wydobyć .

Konsystencja: Gęsta i perłowa


Hm....Ciężko powiedzieć.Ucieszyłam się jak dostałam tą odżywkę , zwiększa objętość oooo coś dla mnie . Tutaj jednak przeliczyłam się moje włosy miały chyba efekt odwrotny bardziej oklapnięte ( a stosowałam tylko tą odzywkę w cele przetestowania jej działania ) pomyślałam ,może moje włosy potrzebują przerwy od tej całej natury , zrobiłam tydzień wolnego od tej odżywki -niestety efekt taki sam .Jedyne co zauważyłam , to moje włoski pięknie pachniały , były miękkie i nawilżone .
Dla mnie to jedynie NAWILŻAJĄCA ODŻYWKA .
Dobra dla suchych i zniszczonych włosków , mam jej jeszcze 1/3 więc zabiorę na wakacje gdy słoneczko w Bułgarii będzie chciało je zniszczyć ;)

Jest OK , ale niestety zawiodłam się z tym zwiększeniem objętości.
Tak dla osób ze zniszczonymi włosami od prostownicy , suszarki i wysokiej temperatury.
Tak dla osób na wakacje ;)

Natomiast : Olejek nadal mam i nadal jest CUDOWNY wyżej jest link do niego !
oraz póki co nie znalazłam lepszego szamponu niż tej z equlibry lik też wyżej .




w doz.pl Cena: ok. 18zł / 200ml




Co do aloesu , polecam także picie aloesu . O tym nota później !
Buziaki ;)



16 komentarzy:

  1. Miałam ! dla mnie super , odżywiła moje włoski ! polecam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię tą odżywkę, pięknie pachnie i podnosi włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm może za słabo ją spłukałaś i zostało za dużo we włosach? Ale w sumie jak przesadzimy to i odżywka się spłucze i wtedy w ogóle nie będzie efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm .... nie sądzę bo korzystam z wielu odżywek a nawet laminuję włosy (żelatyną) umiem dobrze oczyścić włoski ;) nigdy nia miałam z tym problemu jak pisałam w recenzji nawet odstawiłam ja bo może "bad day for hair" był ale niestety nie :) olejek i szampon z tej serii jest rewelacyjny , poprostu w jakiś sposób moje włosy je nie przyswoiły widocznie nie jest to dla niskoporowych włosów , tylko wysokoporowych i średnio ;)

      Usuń
  4. Mogłaby się okazać dla mnie bardzo dobra, mam zniszczone włosy niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że dużo zależy od grubości włosów. Moje są grube i ciężkie i niewiele produktów działa na ich objętość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje są cienkie i tylko szampon z equilibry działa ;) odżywka niestety nie ;)

      Usuń
  6. Nie mialam nigdy, a swoją drogą bardzo dobra recenzja...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nic z tej aloesowej linii, gdyż pewnie nieźle by mnie spuszyło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szapon z equilibry polecam , właśnie on jest taki delikatny i cudowny ,że nie spuszy a wyłagodzi strukturę włosa ;)

      Usuń
  8. Słyszałam , że picie aloesu również jest zdrowe ale sama nie próbowałam, też lubię tą odżywkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ja nie piję tego aloesu z apteki ( co jest na odchudzanie 100% aloesu ) Tylko napoje aloesowe z mango :) lub ananasem w Carrefoure są 1l /1,5l za 8 zł :) przepyszny z kosatki aloesu !

      Usuń
  9. TOTO® titanium headers - ITNACTS
    TOTO® titanium headers. TOTO® titanium linear compensator titanium ti 89 titanium calculator headers. TOTO® titanium-headset. TOTO® titanium iv chloride titanium-headset. TOTO® titanium engagement rings titanium-headset. TOTO® titanium-headset. mens titanium braclets TOTO® titanium-headset. TOTO® titanium-headset. TOTO®

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze zarówno jak i od stałych czytelników jak i ANONIMOWYCH - nie masz bloga to nic , chcesz się wypowiedzieć poprostu NAPISZ . Dziękuje motywujecie mnie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Czytających